"Sebaik-baiknya sedekah seseorang Muslim ialah belajar ilmu kemudian mengajarkan kepada sahabatnya."
(Hadis riwayat Ibnu Majah).

Monday, November 26, 2012

Kucingku sayang

asalnya kucing ni tidur dlm pasu ... bila aku buka pintu dia terjaga ... dan akhirnya tengok tu muka dia mcm marah pulak

bukan kucing belaan tapi rumah aku jadi port kucing .... entah mana2 dtg... beranak pinak sampai entah dah berapa keturunan... aku pun X ingat. ... masing2 ada kerektornya yg menghiburkan... dan yg X tahan tu semuanya takut dgn aku sampai ada yg terjun longkang bila terserempak dgn aku he he he... wahai kucing, walaupun aku garang tapi sebenarnya aku sayangggg dgn ko


yang ni pulak X boleh nak gerak ke mana2 bila aku datang dekat ... tersorok dlm pokok... dia ingat aku X nampak ... jgn risau wahai kucing... aku X usik pun cuma nak tengok ngko jer ...eeee cute



bonet depan kereta ..  inilaaa tpt persembunyian anak2 kucing... stp kali nak start enjin kena check dulu ... kalau ada.... degil sgt X nak keluar...pernah ada yg sampai putus ekor ... bila ekor kucing tu terbelit kat belt enjin...



No comments: